Wachten op een kleintje

donderdag 9 augustus 2007

1 jaar


Gisteren waren vriendjelief en ik 1 jaar bij elkaar. En natuurlijk had ik al een kadootje voor hem. En kon ik hem mooi nieuwsgierig maken. Had al aan mijn moeder gevraagd of ze als ik nog in het ziekenhuis lag hem mee wilde nemen. Want het was zo groot dat het niet ffies in je tas ofzo past. Ik had nl een foto van ons 2en in sepia op linnen laten zetten. En die was echt geweldig geworden.



Vriendjelief heeft me echt verwend. Heb een onwijs lekker luchtje van hem gehad. Waar ik dus ook ontzettend blij mee ben.




En ook nog een blender.......Tja soms moet je gewoon heel vaak zeggen dat je die gaat kopen en dat je die heel graag wilt hebben. Hij is ook zo goed voor me, de lieverd.


Het is voor hem ook niet makkelijk geweest om alleen 1 uurtje je vriendinnetje te zien die in het ziekenhuis ligt. Maar gelukkig ben ik nu thuis bij mijn ouders. Dus hij kan langskomen wanneer hij maar wil.


Maar we hebben 1 jaar. En we gaan voor nog heel wat jaartjes!!!!!!!

Geen opmerkingen: