Wachten op een kleintje

dinsdag 8 mei 2007

Vreemde dag

Vandaag is mijn Zus jarig. Met ons allen vieren dat gaat niet. Er zit nl een paar duizend km tussen. Toch is er taart. En vanavond gaat denk ik de computer wel aan om haar toch even te spreken en haar dan te feliciteren. Dit is zo'n moment waarop je denkt waren ze maar hier. Er zullen denk ik nog veel meer van dit soort moment komen.

Maar zus ik hoop dat je alsnog een hele fijne dag hebt! 27 jaar alweer en natuurlijk nog vele jaren erbij. We missen je hier allemaal maak er wat moois van in het verre Canada!


6 opmerkingen:

MissNonsens zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zus!
Tuurlijk zul je elkaar nog wel spreken via de pc!
En ondanks de duizenden kilometers afstand weet ze best dat jullie er in gedachten allemaal zijn om haar verjaardag te vieren!

Smitsky zei

gefelicteerd met je zuster.. hoera, hoera voor het internet :)

Nance zei

Geleficiteerd! Gelukkig is er internet inderdaad. Haar blog volg ik natuurlijk ook een beetje en ze heeft het er wel naar haar zin he?

Anoniem zei

Ha die zus,
Voor mij was het heel raar om mijn eerste verjaardag zonder jullie te vieren. Heb jullie erg gemist.
Maar het is zo september en dan zien we elkaar weer. Ook al is het maar voor 3 weken.
Miss joe en luv joe

MissNonsens zei

Heyy hoi,

Wordt het niet eens tijd voor een nieuw blog?
Je kunt wel merken dat je een vriendje hebt, regelmatig posten is er niet meer bij, hahahaha.

Groeten van ons!

Anoniem zei

IDD missnonsens! waar blijven al die leuke en spannende verhalen! Geen benen meer gebroken? Of ontstekingen?