Wachten op een kleintje

zondag 27 mei 2007

Gezinsuitbreiding!

Jaja, ik weet het, even niets van mij gehoord.

Maar we hebben gezinsuitbreiding!


We hebben gisteren 2 hamsters aangeschaft. En ze zijn zo schattig. Natuurlijk volgen de foto's nog want die zijn zeker gemaakt. De 2 hamstertjes hebben natuurlijk ook een naam. Jawel, Jut en Jul. En ze lijken sprekend op ons. De een die slaapt en is absoluut niet actief en de andere, tja je kan wel raden op wie de andere dan lijkt, deze is super actief en is gisteravond al ontsnapt. Gelukkig kunnen vangen. Maar ja deze lijkt dus op mij :)

4 opmerkingen:

Nance zei

Gefeliciteerd! Leuk stel dus, daar kun je nog wat mee beleven als die ene nou al een keer ontsnapt is. Doe de kooi maar op slot ;-)

Anoniem zei

Zeg dan niets... dit gaat helemaal nergens over.... de link gezinsuitbreiding en 2 van die stomme stinkbeesten..... ik kan hem niet leggen!

MissNonsens zei

John,

Waarom reageer je idioot op dit blog? Als het je allemaal niet kan schelen, reageer dan niet, maar verpest het niet voor anderen. Ik vind dit zeer laag en kan het ook niet waarderen. Ga buiten spelen of zo!

Simone zei

John,

beetje jaloers op hamsters? of wou je zo graag dat Tum zwanger zou zijn ofzo?

Leuk he die beestjes tum! Met ontsnappen, let je wel op je klerenkasten ;p

Wij willen foto's!