Wachten op een kleintje

woensdag 21 maart 2007

Tijd voor een blog

Ook ik weet niet waar ik allemaal over moet gaan vertellen.

Zoals de meesten hebben kunnen lezen heb ik een date gehad. Veel sms en bel contact nu.

Met de Buitenlandse Canadezen gaat het ook goed. Er ligt nu nog meer sneeuw dan van de week. Ook bij hun in het andere plaatsje waar de ze zitten was gisteren nog geen sneeuw en ze werden net wakker en tja het was toch echt wit. Gelukkig hebben we ze net nog ff gezien via de webcam en ff gesproken maar niet lang omdat de verbinding heel slecht is.

Vrijdag naar het ziekenhuis (John Bakker lees ff goed) voor mijn enkel. De orthopeed moet er even zijn blik op werpen. Het ziet er niet echt goed uit dus moeten we verder kijken. Heb er nog veel pijn aan. Maar het gaat vast en zeker weer over. Daar zijn we natuurlijk niet bang voor.


Nou dat was het wel weer zo'n beetje. Volgende keer misschien wel wat langer.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Je hebt mijn goedkeuring hoor! Misschien dat jij het ziekenhuis nog kan redden van de ondergang haha.

Tummetje zei

Oh John Bakker, dank je voor je toestemming. Dat doet me goed. Maak je je eerdaags ook een keer bekend????? Zou wel prettig zijn.

Oh en als dit ziekenhuis ondergaat dan is er toch altijd weer een nieuwe????

Anoniem zei

Zal wel prettig zijn? Wat is daar zo prettig aan dan? Ik kan me niet voorstellen dat jij het prettig vind dat iedereen zich open en bloot geeft. Aangezien jij bijvoorbeeld ook voor je houdt wie je date is. Groeten!

elbakero zei

Maar Tummie,

wie is de nieuwe lover dan? Krijgen we hem nog een keer te zien?

Anoniem zei

He Elbakero, daar kom je snel genoeg achter hahha.

En John,

Dan weet ik tegen wie ik praat.