Wachten op een kleintje

zondag 18 maart 2007

Een Date!

Jaja gisteren heb ik een date gehad. Een echt afspraakje na een heeeele lange tijd. En het was super leuk! Eerst lekker uit eten geweest in Zwolle en daarna nog lekker naar de film (blood diamond). Die film kan ik trouwens iedereen aanraden. Erg aangrijpend. Tja en wie die date is??? Dat hou ik nog even voor mezelf en voor mijn familie. Want die weten het natuurlijk haha. Dat soort dingen kun je natuurlijk niet stil houden. 1 ding is zeker, Sennie vindt hem ook leuk. Jaja hij heeft bijna op me zus in Canada na iedereen al gezien. Dit speelt natuurlijk al iets langer dan gisteren. Maar soms moet je gewoon voorzichtig zijn.

Voor mij was het gewoon belangrijk dat hij ook met Sennie op kon schieten en dat is nu het geval.

14 opmerkingen:

Simone zei

begrijp dat jij dat belangrijk vind en zodra de tijd er voor is zien we hem vanzelf wel verschijnen haha :) geniet er lekker van meid.

elbakero zei

leuk, hoor

Nance zei

Lekker man weer eens een avondje uit! Waar gaat die film eigenlijk over? Klinkt aardig spannend allemaal.

Anoniem zei

Wat leuk voor je. Geniet ervan zou ik zeggen

The world according to El zei

Gezellig, altijd leuk een avondje uit, is de film een aanrader?

Tummetje zei

De film is zeker een aanrader!!!!!! Alleen niet echt geschikt voor kinderen onder de 16 a 18 jaar. Ook al speelt Leonardo di caprio erin.

MissNonsens zei

Wat leuk zo'n date.
Je hebt het verdiend! Geniet er maar van.

Tummetje zei

Dat zal ik zekerrrrr doen!!!!!!!! Geniet met volle teugen

Anoniem zei

is het die valentijn??? ....dus toch nog goedgekomen ? ;-)

Tummetje zei

Nee het is niet de valentijn

MissNonsens zei

Hahaha, die valentijn heeft het mooi verprutst!
Je hebt nu wat leukers aan de haak geslagen! :)

Tummetje zei

Dat is 1 ding wat zeker is missnonsens!!!! Die laat ik niet meer gaan :) Ik moest natuurlijk hem wel eerst even door jou laten keuren. Maar gelukkig is hij goed bevonden :) Als dat niet zo was had ik me ook niets van aangetrokken wat je van hem vond, toch wel fijn als anderen hem leuk vinden toch???

Anoniem zei

Dat je ook daadwerkelijk die film hebt gezien joh.....kanp hoor ;)

Tummetje zei

Tja, wat kan ik daarop zeggen hahah. De bios was helemaal vol hahaha