Wachten op een kleintje

vrijdag 12 januari 2007

Soms?

Soms zou ik wel eens willen dat de wereld zo was zoals ik hem graag wilde hebben. Waarom??? Nou ik vind hem soms niet echt denderend.

Hoe kom je hier nou zou bij?
Het spookt zo nu en dan wel eens door mijn hoofd. En dan ga ik bedenken wat ik anders zou willen zien.

2 woensdagen achter elkaar was er een mini serie op tv over de tsunami. En ik vond het erg indrukwekkend. Hoe raar mensen deden die dingen moesten regelen voor de slachtoffers. Dat het allemaal met geld te maken had. Daar kan ik me echt boos om maken. De onrecht.
Mensen moeten gewoon eens niet altijd aan zichzelf denken maar denk ook eens aan een ander.

En nu ff niet zo zware stof:

Vandaag heerlijk uitgeslapen, lag er ook erg laat in, 3 uur. Maar dat was niet erg. 11 uur werd ik vanochtend wakker. Kan niet echt zeggen dat het uitslapen is, maar laten we zeggen dat we genoeg hadden geslapen voor deze dag, 8 uurtjes. Tum slaapt echt niet langer dan 8 uurtjes. Als dat wel het geval is dan is ze ziek ofzo.

Daarna CSI NY gekeken, douchen, aankleden, boodschappen doen. En het vervelenste komt nog, bellen met kpn. Heb in totaal 1,5 uur aan de telefoon gezeten. Maar het is nog steeds niet voor elkaar. Maandag komt er een monteur langs om te kijken of die het kan fixen. Eind oktober hebben we ook al gebeld met kpn omdat de monteur zijn werk niet goed had gedaan. Ze zouden ons terug bellen. Nou echt niet dat ze dat hebben gedaan. Dus vandaag maar eens gebeld. Moeten we waarschijnlijk nog gewoon betalen voor de monteur. Wat een service.

Om iets over 4en de kleine spruit van de creche gehaald. Praatjes voor tig. Hutje met hem gebouwd en er heerlijk met ons 2tjes ingezeten. Kan merken dat hij echt een eigen willetje krijgt. Nee dat wil ik niet. Nee dat mag je niet doen moet je zo doen enz enz. Heeft hij vast van zijn moeder :-)

Kwam gisteren op het werk een vacature tegen. Die persoon had die vacature op zijn/haar blog geplaatst lees maar en zoek de fout:


Werken als model
Ben jij het fotomodel dat we zoeken? Diverse fotomodellen kunnen nu direct aan de slag. Er worden diverse fotogenieke mensen gezocht en er zijn verschillende vacatures vrij. Ook al ben je model amateur, colliciteer op een van de vacatures of laat je vrijblijvend inschrijven. Met de aankomende zomer kun je aan de slag als en zoeken ze een model bikini, model lingerie en model voor kleding. Een model worden en als foto model aan de slag, solliciteer nu op de vacature model.


Vond het wel grappig om het te lezen. Kijk ik zeg niet dat mijn NL je van het is. Maar ik vind wel dat je in een vacature geen schrijffouten mag hebben.

Tijd om lekker mijn pyama aan te trekken, en weer verder te gaan met mijn diertjes.

Tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hijs grappig, idd ik maak vaak spelfouten maar in een vacature lijkt met dat toch een beetje sneu om te doen.

Ik heb de serie ook gezien helaas de laatste 10 min afgelopen woensdag gemist, maar ik vond het verschrikkelijk hoe ze ermee omgingen.

de slachtoffers die hulp zochten werden botweg als vuilnis. Ik snap dat het niet makkelijk is in zo een situatie maar er hadden veel dingen toch echt beter georganiseerd moeten worden.

Blondie Power zei

ach gewoon een tikfoutje joh..
kan de beste zelfs gebeuren.. :-)