Wachten op een kleintje

maandag 14 juli 2008

Het wordt weer eens tijd voor een blog!


Ik weet het, ik laat mijn blog versloffen. Hoe dit komt? Ik heb geen idee. Druk met andere dingen denk ik.

Zoals de meesten wel gemerkt hebben zit ik al 3 weken thuis. Ik heb nl al een maand of 3 last van enorme hoofdpijn. En ja ik ben weer eens eigenwijs geweest en heb iet wat te laat aan de bel getrokken bij de huisarts. Maar ik ben niet de persoon om heel snel naar de huisarts te rennen voor een hoofdpijn. Hij ziet me al aankomen, dacht ik.

Maar niets is minder waar. Ik heb van die hoofdpijn waarbij je liever knockout wordt geslagen en pas weer wakker wordt als het over is. Helaas gebeurt dit niet en zit ik er nog steeds mee.
Ik kan niet veel doen soms even mail lezen en dan hup weer snel liggen omdat het toch echt heel pijn doet.
Nou ben ik door de huisarts doorgestuurd naar de neuroloog. Vorige week had ik daar mijn afspraak. En met recht zeg ik dat het echt een heks van een vrouw was. Ze was niet vriendelijk, zelfs Vriendjelief zei der wat van.
Het komt erop neer dat ik vrijdag door de CT-scan moet en die week erop krijg ik de uitslag. Tot die tijd mag ik GEEN pijnmedicatie slikken. Voor het geval ik chronische hoofdpijn heb.
Nou ik kan jullie vertellen dat die paracetemollen toch niet hielpen en de andere medicatie ook niet. Deze haalden alleen het hele scherpe eraf.
Maar dat neemt niet weg dat ik alleen maar met hulp me een beetje kan verplaatsen. Want niet heb ik alleen hoofdpijn ik ben ook nog eens duizelig. Nou maar hopen dat er een oorzaak wordt gevonden.

Ik heb ook nog redelijk goed nieuws te melden. Ik ben goedgekeurd voor een medicijn tegen de Artritis Psoriatica. Morgen krijg ik mijn eerste shot deze moet dan nog in het ziekenhuis worden gegeven omdat er eerst uitgelegd moet worden hoe het allemaal werkt. Daarna mogen we hetzelfs doen. Moeders gaat mee omdat zij deze in het vervolg gaat toedienen. 1 keer in de 2 weken 1 shot. Dus dat gaat wel goed komen.....

3 opmerkingen:

The world according to El zei

Hou je maar kalm en succes vrijdag!

Simone zei

Beterschap :(

elbakero zei

Bah, je zit er mooi mee.
Hoop dat er snel een oplossing wordt gevonden.

Beterschap!