Wachten op een kleintje

vrijdag 16 mei 2008

Ik leef nog!!!!

Jaja, lang geleden. Maar veels te druk geweest. Bezig met de tuin enz enz.

Mensen die mijn blog lezen weten dat ik sinds vorig jaar kamp met darmproblemen. Nou vind ik persoonlijk dat nog niet eens het ergste, wat ik wel het ergste vind is dat ik ongeveer 35 kilo ben aangekomen sinds augustus. Niemand weet hoe het komt (en voor de grapjassen onder ons, het ligt niet aan het snoepen of wat dan ook) er is ook niet echt onderzoek naar gedaan. Alleen is de schildklier getest.

Maar nu is het er weer van gekomen, ik ben bezig om die 35 kilo kwijt te raken. Hoe het komt dat ik weer ben begonnen? Nou heel simpel gezegt. Ik zie eruit als een gestrande walvis. Wil niet meer op foto's want dan wordt ik er teveel mee geconfronteerd.

Dus maandag ben ik weer begonnen met SBen. En ik durf heel eerlijk te zeggen dat ik als de dood ben.
Maar tot nu toe gaat het goed. Kan nog steeds naar de wc en ben al 2.1 kilo kwijt. Nu nog 32.9 kilo te gaan. En dat is een heel eind.

Er is nog zoveel meer te vertellen maar dat komt allemaal wel. Tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

BadBunny zei

Het lijkt me inderdaad heel vervelend allemaal! Ik snap hoe je je voelt, maar bedenk je wel: er zit een leuk koppie op en ziet er altijd verzorgd uit. Gewicht is niet alles (maar ik zou er ook van balen hoor)! Ik hoop dat het afvallen gaat lukken zonder nieuwe verstoppingen. Heel veel succes ermee!

MissNonsens zei

Heel vervelend inderdaad allemaal. Ik hoop dat het je gaat lukken! Veel succes!

Smitsky zei

Tuurlijk gaat je dit lukken. Je hebt het hoge woord er nu uitgegooid, dus je "moet" nu wel, he?