Wachten op een kleintje

donderdag 25 oktober 2007

Meevallers

Ik heb deze week van die gigantische meevallers. Afgelopen dinsdag gratis geknipt. Altijd handig als het niet uitmaakt hoe je haar zit en geknipt wordt. Dat vindt mijn kapster nou ook. Helemaal geweldig dat ik haar altijd de vrije hand geef. En al zeg ik het zelf, ik loop niet voor l*l. Nou vroeg ze tijdens het model zitten of ik volgende week dindsdag ook weer model wilde zitten bij de musical Hair in Dronten. Ja hoor, dat wil ik wel. Mooi worden opgemaakt en haar in model worden gebracht. Ik vind alles best. (en dan ben ik een echte Nederlander, want het is allemaal gratis) Zo werd ik vanochtend weer gebeld door mijn Kapster. Of ik mijn haar al gekleurd had. Uhm nee dat ga ik morgen doen. Hoefde ik niet te doen. Zij gaan het gratis voor mij doen. Omdat ik model ga zitten tijdens de pauze van musical Hair. Oh oke, LEUK. Dit mag van mij vaker gebeuren.

Zaterdag zit ik om half 12 in de stoel om mijn haar te laten kleuren. Nou ik kan zeggen ik heb een TOP Kapster!!!!!

Geen opmerkingen: