Wachten op een kleintje

donderdag 13 september 2007

Brak

Ben brak. Alles is hier nog rustig. Zusterlief heeft wel weeen maar er is nog niets geboren. Wat een spanning, wat een spanning. Ze proberen het in het ziekenhuis nog wel te rekken. Maar de pillen (weeenremmers) die ze krijgt doen hun werk niet echt meer. Mijn zus heeft het ook gehad, ze is brak en op. Want om al 5 weken weeen te hebben is volgens mij niet echt een pretje.

Ach de eigenwijsheid zit er bij de kleine dus al in. Heeft ze volgens mij niet echt van een vreemde. Ze zeggen wel eens dat het in de familie zit. Zou alleen niet weten in welke :)

En het is ook wachten tot dat het vliegtuig van Joos is geland. Vanmiddag zet ze weer voet op Nederlandse bodem. Nederlandse pot staat hier al te pruttelen. Heerlijke stoofpeertjes staan al rood te worden op het vuur.
Ik weet dus wat ik vanavond eet jammie......

Ik hou jullie op de hoogte van het wel en wee hier.

Geen opmerkingen: