Wachten op een kleintje

vrijdag 10 augustus 2007

Weer....

naar de dokter vanmiddag. Nog steeds niets gebeurd. Val af maar kom ook aan in gewicht. Hoe dat kan??? Nou ik eet bijna niets, alleen maar creackers, maar er komt niets uit. Krijg een smaller gezicht en mijn kleding zit los. Alleen mijn buik is heeeeeeeel groot. We snappen er niets van. Dus maar weer een afspraak gemaakt bij de dokter. Want het is een beetje raar dat ze me naar huis hebben gestuurd zonder dat ze weten waarom ik niet naar de toilet kan. Tja het enige wat ze hebben gezegd is dat ik veel vezels moet eten. Maar dat doe ik al. En dat helpt ook niet. Wij vinden het allemaal maar raar.

Mijn zus ligt nog steeds in het VU en het kindje zit nog steeds in haar buik. Ze is nu 27 weken en 5 dagen. Weer een dag extra dat het kindje in haar buik zit. Gelukkig maar.

Misschien zondag even koekeloeren op het werk....

Tot snel!!!!

Geen opmerkingen: