Wachten op een kleintje

donderdag 16 augustus 2007

Weer een ziekenhuisbezoek

Daar was ik weer. Een paar dagen niets van me laten horen. Maar hier ben ik weer met een blogje. Mijn zus is inmiddels thuis maar moet vandaag weer naar het ziekenhuis en hoe dat afloopt dat weten we nog niet. Misschien blijven misschien naar huis. Maar de baby zit er nog steeds in.

Ook ik ben weer naar het ziekenhuis geweest maar nu naar de anastesist. Want ik moet nog een kijkoperatie krijgen. Ik was helemaal gezond nou ja op mijn darmklachten na dan. Even gevraagd of hij al wist wanneer ik onder narcose moest, maar dat kon hij nog niet zien in de computer. Maar ik kon het altijd even vragen bij de othopeet, dus dat heb ik maar gedaan. En daar kreeg ik te horen dat het waarschijnlijk over 3 weken was... yessssssss Kom ik toch nog een keertje van die krukken af.... Heeft nu al wel lang genoeg geduurt. Vond de narcose man ook al. Heel hard hopen dat het dan ook echt over 3 weken gebeurd want tja anders moet het na mijn vakantie. En dat is al over 56 dagen :) Ook had de narcose man mijn bloeduitslagen bij zich. Ik natuurlijk daar even een blik op werpen en het zag er fantastisch uit. Normaal heb ik een reumawaarde die hoog is en nu zat ik gewoon bij de normale mensen onder de 10. Ik had 7.7 dus was super trots. Alleen ga ik volgende week vrijdag wel andere medicijnen aanvragen want ik krijg haar uitval:(

Maar er komt een beetje licht aan het einde van de tunnel!!!!! Volgend jaar is het mijn jaar!!!

Tot Blogsss. Oh hoop trouwens dat iedereen een fijne vakantie heeft gehad. En de verhalen hoor ik wel als ik weer kom werken!!! Mis jullie allemaal hoor.....

5 opmerkingen:

Anoniem zei

kan je wel op vakantie als je darmen nog steeds problemen geven?

Ja volgend jaar wordt jouw jaar en dan vergeet je dit jaar gewoon :) sterkte meid.

Anoniem zei

Waarom zou ik niet op vakantie kunnen dan? Het is dan nl gewoon over......

Anoniem zei

Hoi Greetjuh,
Je hebt geen niet item gemaakt voor vandaag, 21 augustus, dus wens ik je hier maar even veel sterkte toe!
Pieter

Anoniem zei

niet=nieuw

Effe Uppen zei

Precies. That's the spirit. Volgend jaar wordt jouw jaar.

Blijf positief.