Wachten op een kleintje

dinsdag 31 juli 2007

Blogje

Het is weer eens tijd voor een blogje. Tja dat heb je nu eenmaal als je een vriendje hebt dat je niet echt meer tijd hebt om hier alles ook nog eens neer te zetten. Ik moet mezelf er echt toe dwingen om wat te bloggen.

Dus bij deze. Ik moet vanmiddag om half 1 beginnen dus tijd zat.

Dit jaar is echt niet goed voor me. Ik weet niet wat er is allemaal waarom het mij allemaal moet gebeuren maar ben weer eens ziek. Als het niet gaat zit ik thuis maar anders ben ik gewoon op het werk te vinden. Of bij de dokter.

Ik zit verstopt, of het komt er helemaal niet uit of het komt er van boven uit omdat ik wat gegeten heb (iets wat ik niet kan omdat ik vol zit maar je moet toch wat he)

Maar verder zal ik jullie daar niet mee lastig vallen, want zo lekker is dat verhaal nou ook weer niet.

We hebben een logee voor een aantal weekies. Een hamster. Het lijkt wel of dat beest een klap van de wieken van de molen heeft gehad. Echt raar. Gaat op de kop aan de tralies hangen en laat zich daarna vallen. Van boven naar beneden.

Ook hebben we een aantal eters zo af en toe. Broertje en Zusje van Vriendjelief komen zo nu en dan een keertje eten, vaders en moeders zijn op vakantie.

Thuis ben ik druk aan het inpakken want voor je het weet woon ik officieel bij vriendjelief.
Tjee wat een geregel is dat zeg maar wel erg leuk. Al moet ik zeggen dat ik enorm moet wennen dat ik rekening moet houden met iemand anders. En dat is best nog wel eens moeilijk. Maar des al niet te min ben ik nog wel trots op Vriendjelief en super verliefd.
Over een paar dagen zijn we een jaar bij elkaar. Ik heb natuurlijk al een cadeau uitgezocht, tja en wil natuurlijk niet vertellen wat dat is. Vandaag wordt het thuis bezorgd, dus ik ben benieuwd!!!!

Tijd voor een douche, tijd voor het huishouden enz enz.

Tot laters.

Geen opmerkingen: