Wachten op een kleintje

maandag 28 mei 2007

Verjaardag

Gisteren hadden we een verjaardag van mijn zwager. Broertje van Vriendjelief. Op een gegeven moment moest vriendjelief even de telefoon recetten zodat hij het weer zou doen omdat ze moesten bellen. Vervolgens veel kabaal. Lag vriendjelief op de grond. Zomaar door de stoel gekrakt. Nou ik kan je vertellen dat we erg veel en hard gelachen en gehuild hebben. De tranen biggelden over de wangen van een aantal dames.

Ik had niet echt veel zin om naar de verjaardag toe te gaan. Maar al met al heb ik erg gelachen om het voorval. En bleek de zus van schoonzusje een oud collega van me te zijn geweest. Wat is de wereld toch weer klein.

Wat we vandaag gaan doen? Laat ik me eerst maar eens gaan douchen, vriendjelief zit nog te zwoegen op het werk en ik zit hier nog in pyama nog een kwartier de tijd om me te douchen en in de kleren te hijsen. MMMMM ben een vrouw gaat me dat lukken??? Nou ik kan jullie vertellen dat dit het geval is. 10 a 15 minuten heb ik daar voor nodig. En wat we verder gaan doen. Vriendjelief had het over de Ikea of woonboulevard. MMMmm tja leuk voor als we een nieuw huisje hebben.......

3 opmerkingen:

MissNonsens zei

Hahahahaha, ik denk dat ik ook niet meer bijgekomen was als ik dat gezien had. En ik had het dan ook graag willen zien, hahahahaha.

Simone zei

hahahah, je hebt er zekers geen foto's van :p

Tummetje zei

Nee, helaas heb ik daar geen foto's van. Maar het was zeker een foto waard hahah