Wachten op een kleintje

dinsdag 10 april 2007

Creabea foto's

Laatst gemaakte werkje. Ben al weer volop bezig met een andere die ik aan het borduren ben voor bordurenvoorgezondheid.org. Deze verkoopt dan de werkjes weer en het geld gaat dan naar KIKA en het Ronald MCdonaldshuis.



Eindelijk is hij af. Heb er een jaar overgedaan. Natuurlijk niet elke dag geborduurd. Tussen door ook nog andere werkjes gemaakt en leuke dingen gedaan. Dit is echt mijn trots hoor. Er zitten alweer werkjes te wachten tot dat die gemaakt kunnen worden. Heb 2 opdrachten lopen en ik wil natuurlijk ook nog borduren voor bordurenvoorgezondheid dus druk druk druk druk. Maar zeker niet vervelend om te doen. Wie had het ooit gedacht dat iemand met weinig geduld dit kon doen. Nou ik zeker niet!

1 opmerking:

MissNonsens zei

Ziet er erg leuk uit. Ik heb er dus geen geduld voor om zoiets te doen.