Wachten op een kleintje

dinsdag 6 maart 2007

Vertrek!

Vandaag was het DE DAG dat mijn lieve zus met zwager het vliegtuig in zouden stappen om aan hun avontuur te gaan beginnen. Vanochtend om iets voor 5en eruit, aankleden, eten (nou ja eten??? een paar hapjes en een glas melk) en hup de auto in om naar het vliegveld te gaan. Het viel me erg zwaar. Heb het niet al te veel laten blijken tot dat ze naar de douane gingen. Want tja het kwam nu toch wel echt heel erg dichtbij. Nog een laatste zwaai en weg waren ze. Op naar het verre Canada. Weg van familie, vrienden en kennissen. Met zijn 2en gaan ze daar aan hun toekomst werken. Letterlijk en figuurlijk. Misschien als ze daar over een aantal jaren er nog zijn dat ik er heen ga. Maar echt nog niet volgend jaar. Misschien in 2009 of 2010. Hopen dat de tijd snel zal gaan, want anders duurt het zo lang voordat het september is. Nu deze tijd maar eens zien door te komen. Heb natuurlijk nog wel mijn ouders en mijn andere zus, zwager en de kleine jongen. Maar toch, je mist nog een gedeelte.

Moet er maar niet te veel aan denken. Het leven hier en daar gaat gewoon door.
Snik

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo,

Je hebt je goed gehouden vanochtend hoor!!!
En het is snel september!

Heb jij een foto waar jose en ik opstaan toevallig??
Zou hem graag hebben!!!!
Als je een mooie hebt kun je hem dan mailen naar: jap.liek@wanadoo.nl

groet,
Liek

The world according to El zei

Flink hoor!!! Heel veel succes de komende tijd. Nu niet naar de kalender gaan staren tot het september is hoor, er komt nog een (hopelijk) heerlijke zomer eerst en er gebeuren misschien wel allemaal heel leuke dingen die je anders mist. Ben wel benieuwd waarom je er niet eerder heen wilt dan 2009, het is toch een prachtige kans om naar Canada te gaan?

Effe Uppen zei

Ja, ook ik zou gaan, zodra ik zou kunnen. Maar je zult je eigen redenen er wel voor hebben. En je moet doen waar jij je het beste bij voelt. ;-)

Smitsky zei

Nou zeker knap. Ik geloof dat ik dus had staan bleren als een klein kind...

Tummetje zei

tuurlijk wel een traantje weggeveegd maar de klap moet denk ik nog komen