Wachten op een kleintje

zondag 11 februari 2007

Vrijgezellenfeest zuslief!

Eindelijk hadden we het, door mij georganiseerde, vrijgezellenfeest voor Joos. Ik moest eerst nog ff 3,5 uur werken. Toen ik thuis kwam, kwam net mijn zus en de hele bende ook aan. Dus eenmaal binnen mocht ze gelijk haar kostuum aantrekken. En ja dat moest ze de hele dag en avond aanhouden. Wat later geen ramp bleek te zijn want ze zag er veel te leuk uit. We zijn wezen servies schilderen in Zwolle (ik kan het iedereen aanraden, ook al ben je niet creabea, je wordt het daar wel)(je kan het ook gewoon thuis doen). Het was erg leuk en erg gezellig!!!!! Misschien komen we nog op haar site. Dus die even in de gaten houden. En natuurlijk zijn er foto's gemaakt en deze zal ik ook zeker plaatsen. Na het schilderen zijn we gaan eten in Kampen bij de de Happy garden. Daar hebben we het spel José's weekend miljonairs spel gedaan. 40 vragen over Joos en hoe goed we haar kenden. Ik had 1 vraag fout. Dus ik vond dat ik haar redelijk kende. Mijn moeder had alle vragen goed. Die kent haar dochter natuurlijk als de beste.
We hebben heerlijk gewokt tussendoor. En we hadden heel veel lawaai. Maakt niet uit, wij hadden het gezellig. Na het wokken zijn we nog naar de stamkroeg gegaan waar Joos eerder altijd ging stappen, zo'n 8 jaar, misschien wat meer geleden. Daar hebben we nog een aantal uurtjes gezeten. We waren op tijd thuis want haar vriendinnen moesten nog naar Zuid-Holland rijden. Het was allemaal heel geslaagd en daar ben ik blij om. Want het was natuurlijk belangrijk dat Joos het leuk zou vinden.
Moeders heel creabea!!! En zie er naast zuslief in boevenpakje!!
eindresultaat !!
En dit heb ik gemaakt!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het ziet er leuk uit hoor! Lijkt een beetje op dat Blond Amsterdam servies!

Anoniem zei

Hallo magreet,

Dacht dat ik de foto's van het feestje op jou Blog kon vinden. En ja ze stonden er al!!!
Was gezellig gisteren!

Groet,
Liek